Nog 9 dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bente Diender - WaarBenJij.nu Nog 9 dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bente Diender - WaarBenJij.nu

Nog 9 dagen

Blijf op de hoogte en volg Bente

30 Juli 2013 | Nederland, Nederland

Jaja, nog 9 dagen en dan is het voor mij ook zover: Amerika. Ein-de-lijk. Het heeft erg lang geduurd, maar nu komt het toch wel erg dichtbij.
Op 8 augustus vertrek ik om kwart over 7 's ochtends vanaf Schiphol naar Londen, waar ik moet overstappen. Ik vlieg vanaf Schiphol met drie andere Nederlanders, twee meisjes en een jongen. In Londen ontmoeten we de rest van de groep, en vanaf daar vliegen we door naar New York. In New York verblijven we een week en zitten we met een grote groep op een campus. Na die week ga ik met vliegtuig naar Houston, en van daaruit naar Corpus Christi, de stad waar ik het komende jaar verblijf.

Maar zo ver is het nog niet. Ik zit nu nog thuis. Laatste dingetjes kopen, gezellige dingen doen met vriendinnen, en over een tijdje moet ik ook maar beginnen met mijn koffer inpakken. Ook moeten er nog souvenirtjes gekocht worden en allemaal van dat soort dingen. Spannend dus! Ik heb er erg veel zin in! :)

Als ik in Amerika zit horen jullie meer!

X Bente.