Nog 1 dag! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bente Diender - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Bente Diender - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Blijf op de hoogte en volg Bente

07 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Vandaag is mijn laatste dagje hier in Nederland voordat ik het mooie land ga verlaten, om naar het misschien wel nog mooiere, grotere Amerika te vertrekken! Vanochtend de koffer gepakt en helemaal vol gestopt, paste net. Gelukkig zitten we binnen de toegestane kilo's :).
Ook nog even met z'n vijven een broodje kroket gegeten, heeerlijk!

Ik ben al ingecheckt en de tickets zijn geprint. Ik zag al dat ik twee keer bij het raam zit! Van hier naar Londen én naar New York. Kan ik mooi naar buiten kijken. Ook al zie ik merendeel oceaan..

Vanavond nog even Hollandse pot eten en nog afscheid nemen. Vannacht drie uur vertrek ik dan echt naar Schiphol. Komt nu wel erg dichtbij allemaal, spannend! Maar wel ontzettend veel zin in!!

Byebye Holland,
America, here I come!

  • 07 Augustus 2013 - 19:22

    Tina Van Dalen-Haar:

    Bente,

    Ik wens je een goede reis, met hopelijk een geweldige ervaring in het vooruitzicht...

    Take care.

    Groetjes Tina van Dalen

  • 08 Augustus 2013 - 00:14

    Geesje :

    Lieve Bente,
    Ik wens je een goeie reis, een mooie week in New York en een fantastische tijd in Texas. Ik kijk uit naar je verhalen en foto's.
    Liefs, ook van Maarten en Lotte, Geesje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Bente

Actief sinds 15 Juli 2013
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 17229

Voorgaande reizen:

15 Juli 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: